Alla hjärtans dag

Det är mycket i vardagen, som jag tidigare inte märkt, som påminner om Snobben. Småsaker som en vit handduk mot golvet, i ögonvrån ser det ut som honom...
Tassa har nu börjat äta bättre vilket känns skönt. I övrigt märker jag inget speciellt med henne. Hon är lika pigg och glad som vanligt och hänger efter mig som en liten svans.
Morgonens promenad var härlig med sakta dalande snöflingor. Det är härligt att vi har så pass mycket snö kvar, med tanke på det milda vädret.


Är det en råtta där nere mån tro?

Då det är Alla hjärtans dag idag har Ronja pyntat huset med fina egengjorda hjärtan.



Själv hittade jag hjärtformade marshmallows och köksvampar på Skattkistan.



Annars bjuds inte dagen på något speciellt. Det blir städ och tvätt som vanligt. Ikväll tänkte vi försöka oss på att grilla lite entrecote och så måste jag filura ihop någon smarrig efterrätt.





Kommentarer

Populära inlägg