Reflektioner och mera domherrar

Gomorron gomorron gomorron, det är Jenkan i ottan. Vem är det jag tjata med? Eller hur det var.
Jag är uppe tidigt som vanligt trots att jag var uppe ovanligt sent igår för att vara mig. Det lär väl sluta med en downfall i soffan ikväll.

Jag har filurat lite på reflektioner. Om du knäpper kort på en vattendroppe syns bakgrunden upp och ner i den. Svårt att få till bra men här har jag lyckats en bit på vägen.


Soluppgången syns i droppen.

Jag har även märkt att min köksbänk reflekterar lika bra som stilla vatten på en sjö.


Här också soluppgång.

Ett fluffigt moln lyses upp av soluppgången.


Vid fågelbordet kan jag inte få nog av dessa domherrar.


Öga mot öga


Är det ett frö där nere?


Ha en underbar lördag gott folk.
Här blir det inget speciellt förutom en tur in till stan för att fylla på matförrådet. Veckohandling is the shit.

Fånga dagen!

Kommentarer

Populära inlägg