Pack å plock

Idag har jag börjat flytta in alla grejjer i köket.


Här bara 6 av alla kartonger att gå igenom. 

Vi har även satt upp karmen till skafferidörren då den fått lite färg. Passformen på dörren kontrollerades och justerades. Nackdelen med gamla dörrar är just att få till passformen.


Jag har "bara" en sida kvar att skrapa på dörren innan den kan grundas. Innan den grundas ska snickaren, som gjorde om dörren från vanlig som öppnas med handtag till en som dras upp, fästa kilarna i dörren bättre då den nu glidit isär i skarvarna.


Jag har ännu inte kommit underfund med hur jag ska måla den. Men en liten yta till griffeltavlefärg ska där bli. Och så måste jag bestämma mig för ett handtag eller knopp.

Kommentarer

  1. Tjusigt! Jag röstar för ett likadant handtag som på köksskåpen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg