Bäver

Jag kunde inte hålla mig igår och gick ut till bävern trots blåst. Solen sken, så fint var det, men vinden var isande kall. Efter dryga timmen gick jag hem igen med stelfrusna fingrar.

Här har bävern passerat där jag sitter och min vittring kommer nu i vind och den stannar upp en stund.

Perfekt position med stöd för rygg och objektiv. Fin kvällssol. Ikväll ville bävern dock inte gå upp på land där den brukar. Kanske nästa gång.

Här fortsätter den simma mot strömmen efter att ha "luktat av mig".

Idag vill jag få miljoner saker gjorda. Vi får se hur effektiv jag är eller om det blir platt fall. Veckohandla, städa, tvätta, måla, baka, läsa, vara ute, fixa och dona i största allmänhet...you name it!
En bit på vägen har jag kommit då första tvätten är i maskinen och inhandlingslistan är klar.

Ha en lagom flitig lördag!

Kommentarer

Populära inlägg