Kan det vara så svårt?

Idag vimlar det av idéer i mitt huvud. Kreativiteten flödar som det heter. Jag känner samma starka lust att få ordning på nya kaningården som kaninerna tror jag. Den gamla buren funderar jag på att byta ut och har då tänkt mig något i den här stilen...OBS att det inte på något sätt är skalenligt.


Klart ninerna ska ha en bro med en trapp. Förslaget är ännu inte framlagt till Gubben...han kommer bli stormförtjust. HAHA! Denna lägre modell kommer ge mycket plats att ligga på under buren när solen är som starkast.

Jag har också kikat runt efter sådana där hängande trådkorgar ungefär som den på bilden nedan från Lagerhaus.


Då är det som vanligt att jag inte hittar precis den jag vill ha...men hur svårt kan det vara tänker jag?!? Det finns en massa olika nät ute i boden. Det borde gå att få ihop det till något användbart. Det får för mig bli ett framtida projekt.

Kommentarer

Populära inlägg