Lättat på handbromsen

Idag har jag beställt en fototapet. Jag hade först tänkt att kakla den väggen i samma kakel som är i köksdelen så att det harmonerar fint. Men då det kaklet ej passar till vägg utan att se ut som ett duschutrymme fick jag tänka om. Då tog jag tillfället i akt att släppa lite på handbromsen och välja lite mer färg och form. Resten av köket blir väldigt clean och då tror jag att denna tapet kommer passa fint. Jag blir inspirerad av färg och form. En inspirationskälla jag blir glad och positiv av är bra att ha då mat och bakverk ska skapas.


Den här väggen ska fondtapeten vara på.  Tittar jag ut genom fönstret finns där samma träd. Björkar. Det är även mot denna vägg som Gubben ska få bygga en bänk med förvaring längst med hela väggen. 


Tapeten hittade jag på Photowall.se

Här följer lite mer bilder från köket.






Jag får se, om Gubben kan hålla fingrarna i styr, så det finns några lådor kvar för mig att sätta ihop på måndag då jag är ledig.

Kommentarer

Populära inlägg