Kursavslut

Idag har jag skrivit det sista provet i svenskakursen. Frihetskänslan är total! Provtillfället blev 45 min försenat då de inte fått alla papper tillskickat. Tur det finns mail! Detta var dock till min fördel då jag fick extra tid att "skriva" på. Jag fick till inledning, avslut och huvudämnen att diskutera innan det var dags för provstart. Då jag "skriver" mycket i mitt huvud innan jag får ut det på pappret. När väl andra delen av provhäftet var frambringat och jag fick börja provet kladdskrev jag i 45 min. Sedan tog det mig ytterligare 30 min att omformulera och renskriva klart min text. Känslan jag har med mig är bra och ett C tycker jag att det måste bli.

Denna bild får symbolisera min härliga känsla av frihet!


Denna sommardag var varm och härlig på många sätt. Nelly tog ett jättesprång ut från bryggan för att få bada.


Kommentarer

Populära inlägg