Minimalt snöfall

Natten mot fredag föll det snö och hoppet tändes för tillfälle i helgen att fota i snöfall. Nederbörden lättade snart och gårdagen bjöd istället på strålande sol, vilket är helt underbart det med.


Ett lätt snöfall i bilden gör pricken över i.et. Dessa bilder är från tidigare i vinter.

Vad må då denna dag bjuda på?
-Ut i solen måste jag. Sol borde det bli då månen varit full och lyst upp som en gigantisk nattlampa hela natten lång.
-Tvätt är något som hör helgen till.
-Sedan måste jag ju fortsätta på lillgummans mössa.
-En sväng ner till ån kanske jag klämmer in också. Jag har upptäckt nya invånare där nere. Så roligt!
Uppdatering om det kommer senare.
-Ett recept på hjärtgodisar tänkte jag testa. Det är ju snart alla hjärtans dag. Eventuellt blir det även en kladdkaka bakad i hjärtformen, som ska ätas till efterrätt då.
-Avslutningsvis blir det kamp i Farmen.

Ha en lagom hektisk söndag!

Kommentarer

Populära inlägg